از تعمیر تا تامین قطعات سخت افزار را از ما بخواهید...

کارشناسی خرید لوازم برقی از سایت دیوار و شیپور

امروزه بسیاری از افراد برای خرید لوازم مورد نیاز خود سراغ کالاهای دست دوم و کاکرده میروند.از آن جا که قیمت کالاهای دست دوم و کارکرده به مراتب پایین تر از قیمت کالاهای نو میباشد.در بسیاری از موارد کاربران هنگام بررسی و جست و جو در سایت های آگهی کالاهای دست دوم مانند دیوار و شیپور با آگهی های به گزینه های مناسبی میرسند. در بسیاری از موارد مانند خرید و فروش گوشی،لپ تاپ و… اگر اطلاعات و تخصص کافی نداشته باشید ممکن است در معامله سرتان کلاه برود چراکه بسیاری از دلال ها با ترفند هایی میتوانند کالاهای معیوب را سالم جلوه دهند.
این موضوع در وسایل برقی و الکترونیکی به شدت رایج است و میتواند باعث افزایش و یا کاهش قیمت یک کالا تا ۵۰ درصد نیز شود.م

کارشناسی خرید لوازم برقی در سایت دیوار و شیپور

ما در تیم iFixit برای راحتی شما کاربران سرویس جدید را راه اندازی کرده ایم که به شما در فرایند خرید و فروش کالاهای دست دوم کمک میکند.فرقی ندارد که فروشند یا خریدار کالا باشید،در هر حال میتوانید با کمک کارشناسان ما بهترین قیمت را برای کالای مد نظر تعیین کنید.
شما میتوانید با کمک این سرویس دیگر نگران کیفیت خرید خود نباشید،چرا که کارشناسان ما دستگاه مورد نظر را از همه جهت بررسی میکنند و در آخر برگه کارشناسی برایتان صادر میکنند.
این برگه به شما اطلاعات کاملی در باره وضعیت سلامت دستگاه،قیمت پیشنهادی و…. ارائه میکند.
در حال حاضر این سرویس فقط در تهران و برای دستگاه های موبایل،تبلت،لپ تاپ و دوربین عکاسی راه اندازی شده است.شما میتوانید با مراجعه به هریک از این سرویس ها از چگونگی انجام فرایند،هزینه کارشناسی و…  مطلع شوید.

کارشناسی موبایل

کارشناسی تبلت

کارشناسی لپ تاپ

کارشناسی دوربین عکاسی

تخمین قیمت موبایل

تخمین قیمت لپ تاپ