از تعمیر تا تامین قطعات سخت افزار را از ما بخواهید...

تعمیر موبایل هانر

استعلام رایگان قیمت تعمیرات آنر

    تعمیرات سخت افزاری Honor

    تعویض باتری 
    تعویض ال سی دی
    رفع لرزش و مشکلات تاچ و ال سی دی
    تعمیر و تعویض اسپیکر
    تعمیر و تعویض دوربین
    تعمیر و تعویض برد 
    تعویض و تعمیرهارد و…

    تعمیرات نرم افزاری Honor

    بروز رسانی سیستم عامل
    نصب برنامه های کاربردی
    رفع مشکلات نرم افزاری
    رفع مشکلات گوگل پلی
    بازیابی اطلاعات
    و…

    از تعمیرات تا آموزش گوشی های آنر

    قطعات گوشی های هانر

    آموزش تعمیر گوشی آنر

    خرید و فروش گوشی آنر

    عیب یابی و مشکلات رایج گوشی های آنر

    •  تلفن هانر من روشن نمی‌شود. چه کاری باید انجام دهم؟
      •  اطمینان حاصل کنید که باتری شارژ شده باشد و با فشردن دکمه روشن/خاموش به مدت ۱۰-۱۵ ثانیه، تلفن را ریست کنید.
    •  تلفن هانر من کند عمل می‌کند. چگونه می‌توانم سرعت آن را افزایش دهم؟
      • کش‌های دسترسی، برنامه‌های غیرضروری را حذف کنید و پردازه‌های پس‌زمینه بی‌استفاده را غیرفعال کنید. اگر مشکل ادامه دارد، از یک بازنشانی کارخانه استفاده کنید.
    • چگونه می‌توانم مشکلات گرم شدن تلفن هانر را حل کنم؟
      • برنامه‌های در حال اجرا را ببندید، نرم‌افزار را به‌روز کنید و از استفاده از برنامه‌های نیازمند به انرژی زیاد برای مدت طولانی خودداری کنید. همچنین، قابلیت حرارتی گوشی را افزایش دهید.
    • تلفن هانر من به شبکه Wi-Fi متصل نمی‌شود. چه کاری باید انجام دهم؟
      • بررسی کنید که Wi-Fi بر روی دستگاه‌های دیگر کار می‌کند. مودم خود را راه‌اندازی مجدد کنید، شبکه Wi-Fi را از تلفن خود حذف کنید و مجدداً به آن متصل شوید. اگر مشکل ادامه دارد، تنظیمات شبکه را بازنشانی کنید.
    • صفحه لمسی تلفن هانر من واکنش نشان نمی‌دهد. چگونه می‌توانم آن را اصلاح کنم؟
      • صفحه نمایش را تمیز کنید، محافظ صفحه را بردارید و تلفن خود را راه‌اندازی مجدد کنید. اگر مشکل ادامه دارد، به یک مرکز خدمات مجاز مراجعه کنید.
    • تلفن هانر من شارژ نمی‌شود. ممکن است مشکل کجا باشد؟
      • کابل و آداپتور شارژ را بررسی کنید. پورت شارژ را از گرد و غبار پاک کنید. از یک شارژر و کابل دیگر استفاده کرده و مشکل را تشخیص دهید.
    • چگونه می‌توانم مشکلات اتصال بلوتوث را در تلفن هانر حل کنم؟
      • اطمینان حاصل کنید که بلوتوث روشن باشد و دستگاه‌ها در محدوده اتصال باشند. دستگاه بلوتوث را از لیست دستگاه‌های مشخص شده در تلفن حذف کنید و مجدداً اتصال برقرار کنید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه بلوتوثی که می‌خواهید به آن متصل شوید در حالت دیده‌شدن قرار دارد.
    • فضای ذخیره‌سازی کافی وجود ندارد.
      • برنامه‌ها و فایل‌های چندرسانه‌ای بی‌استفاده را حذف کنید، کش برنامه‌ها را پاک کنید و برنامه‌ها را به کارت حافظه SD انتقال دهید اگر امکان پذیر باشد.
    • متأسفانه، برنامه متوقف شده است.
      • کش و داده‌های برنامه را پاک کنید، برنامه را به‌روز کنید یا برنامه را حذف کرده و دوباره نصب کنید.
    • شبکه همراه در دسترس نیست.
      • بررسی کنید که آیا در محدوده پوشش شبکه هستید. تلفن خود را راه‌اندازی مجدد کنید، کارت SIM خود را خارج و داخل کنید و تنظیمات شبکه را بررسی کنید.
    • احراز هویت ناموفق” (Wi-Fi).
      • از صحت رمز عبور Wi-Fi اطمینان حاصل کنید، مودم خود را راه‌اندازی مجدد کنید و مجدداً به Wi-Fi متصل شوید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که فیلترینگ MAC در مودم فعال نیست.
    • “بی‌سیگنال” (شبکه همراه).
      •  کارت SIM خود را برای آسیب بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که حساب کاربری شما فعال است و بررسی کنید آیا در منطقه‌ی شما قطع خطای شبکه وجود دارد. اگر مشکل ادامه دارد، با ارائه‌دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

    عیب یابی و تعمیرات موبایل در سریع ترین زمان ممکن با به روز ترین تجهیزات تعمیرات سخت افزار در مرکز تعمیرات iFixit.