از تعمیر تا تامین قطعات سخت افزار را از ما بخواهید...

نرم افزار zxw چیست

نرم افزار نقشه خوانی ZXW
نرم افزار نقشه خوانی ZXW

یکی از مشکلاتی که تعمیرکاران سخت افزار با آن مواجه میشوند،نبود اطلاعات کافی درباره ساختار دستگاه ها و برد های آن ها میباشد،از ابن رو در بسیاری از موارد در صورتی که تعمیر کار دانش کافی نسبت به ساختار برد دستگاه ها نداشته باشد،نتیجه یا عدم تعمیر دستگاه است و یا خرابی بیشتر دستگاه میباشد.
از این رو در بسیاری از موارد وجود نقشه یا شماتیک میتواند به کمک تعمیر کار بیاید و وضعیت دقیقی از چگونگی قرارگیری اجزاء مختلف برد،پایه ها،ارتباط پایه ها و.. به تعمیرکار بدهد.
در بسیاری از موارد شرکت ها از ارائه این اطلاعات خود داری میکنند،چراکه انحصار تعمیر دستگاه های خود را در نمایندگی های خود حفظ کنند،با این وجود تعمیرکاران سخت افزار در بسیاری از کشور ها با انتشار اطلاعات مختلف درباره ساختار سخت افزار دستگاه ها به این موضوع کمک میکنند.

نرم افزار ZXW چیست؟نرم افزار های مختلفی در حوزه شماتیک و نقشه خوانی موبایل،لپ تاپ و تبلت ها وجود دارد،اما یکی از معروف ترین و کامل ترین نرم افزار های نقشه خوانی سخت افزار ZXW است.
این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که به اطلاعات و شماتیک بیشتر دستگاه ها دست پیدا کنید.
از طرفی دیگر میتوانید به سادگی اطلاعات مختلف برد ها را مشاهده کنید و نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

نرم افزار نقشه خوانی ZXW

نرم افزار نقشه خوانی ZXW

نرم افزار نقشه خوانی ZXW

نرم افزار نقشه خوانی ZXW

نرم افزار نقشه خوانی ZXW

آموزش کار با نرم افزار ZXW

این نرم افزار همان طور که در تصاویر بالا شاهد آن بودید دارای قسمت ها مختلفی است،در سمت چپ شما شاهد مدل های دستگاه ها هستید که با انتخاب هر مدل میتوانید شماتیک و نقشه کامل آن را بیابید.
شما میتوانید بر روی هر شماتیک تا اندازه ای زوم کنید که تمام قطعات برد و پایه های آن را نیز بررسی کنید،اتصال پایه ها را بیابید و به سادگی رابطه بین اجزاء مختلف آن را مشاهده کنید.
علاوه بر این میتوانید بر روی نقشه اشکال و نوشته های مخصوص خود را قرار دهید.

به طور کلی نرم افزار ZXW رایگان نیست و برای استفاده از تمام امکانات آن باید کد فعال سازی آن را داشته باشید.
شما میتوانید برای خرید کد فعال سازی این نرم افزار از فروشگاه iFixit اقدام کنید.

خرید کد فعال سازی نرم افزار ZXW
برای دانلود نرم افزار ZXW کلیک کنید