از تعمیر تا تامین قطعات سخت افزار را از ما بخواهید...

تعمیر پیجر

استعلام رایگان قیمت تعمیرات پیجر

    تعمیرات سخت افزاری پیجر

    تعمیر و تعویض صفحه نمایش پیجر
    تعمیر و تعویض پیجر باتری پیجر
    تعویض و تعمیر برد و مادربرد پیجر
    تعویض و تعمیر ریموت کنترل پیجر
    تعویض و تعمیر قطعات مختلف پیجر
    رفع مشکل روشن نشدن پیجر
    تعمیر کیپد فرستنده
    تعمیر پیجر گارسون
    به روز رسانی نرم افزار پیجر
    و…

    نصب و راه اندازی پیجر

    نصب و راه اندازی پیجر برای کافی شاپ
    نصب و راه اندازی پیجر برای رستوران
    نصب و راه اندازی پیجر برای کارواش
    نصب و راه اندازی پیجر برای بیمارستان
    و…

    تعمیرات تخصصی انواع مدل های پیجر

    تعمیرات تخصصی انواع مدل های پیجر

    • مشکل: پیجر روشن نمی‌شود.
      • – سوال: آیا باتری پیجر به درستی نصب شده است؟
        – جواب: بله، باتری به درستی نصب شده است.
      • – سوال: آیا پیجر خراب است؟
        – جواب: بله، به نظر می‌رسد پیجر خراب است. باید آن را تعمیر یا تعویض کنیم.
    • مشکل: پیجر نمایشگری ندارد یا نمایشگر سیاه می‌ماند.
      • – سوال: آیا باتری پیجر به درستی نصب شده است؟
        – جواب: بله، باتری به درستی نصب شده است.
      • – سوال: آیا نمایشگر پیجر آسیب دیده است؟
        – جواب: نمایشگر پیجر به نظر می‌رسد آسیب دیده است. باید آن را تعمیر یا تعویض کنیم.
    • مشکل: پیجر صدای هشدار نمی‌دهد.
      • – سوال: آیا پیجر به درستی روشن و قفل‌شده است؟
        – جواب: بله، پیجر به درستی روشن و قفل‌شده است.
      • – سوال: آیا تنظیمات صدا در پیجر درست است؟
        – جواب: بله، تنظیمات صدا درست است.
      • – سوال: آیا بلندگو یا هدفون پیجر کار می‌کند؟
        – جواب: بله، بلندگو یا هدفون پیجر به درستی کار می‌کند.
      • – سوال: آیا پیجر به درستی اتصال به سیستم نوبت‌دهی دارد؟
        – جواب: نه، به نظر می‌رسد پیجر اتصال به سیستم نوبت‌دهی ندارد. باید اتصال را بررسی کرده و مشکل را برطرف کنیم.
    • مشکل: پیجر اطلاعات نوبت را به درستی دریافت نمی‌کند.
      • – سوال: آیا پیجر به درستی به شبکه وایرلس متصل است؟
        – جواب: بله، پیجر به درستی به شبکه وایرلس متصل است.
      • – سوال: آیا سیگنال وایرلس در منطقه به درستی است؟
        – جواب: بله، سیگنال وایرلس در منطقه به درستی است.
      • – سوال: آیا سیستم نوبت‌دهی به درستی اطلاعات را به پیجر ارسال می‌کند؟
        – جواب: نه، به نظر می‌رسد سیستم نوبت‌دهی مشکل دارد. باید سیستم را بررسی کرده و مشکل را برطرف کنیم.
    • مشکل: پیجر صفحه نمایش خطاهای عددی نشان می‌دهد.
      • – سوال: آیا شماره یا کد خطایی نمایش داده می‌شود؟
        – جواب: بله، پیجر یک شماره یا کد خطا نمایش می‌دهد.
      • – سوال: آیا دفترچه راهنمای پیجر را برای تفسیر کد خطا مطالعه کرده‌اید؟
        – جواب: بله، دفترچه راهنمای پیجر را برای تفسیر کد خطا مطالعه کرده‌ام ولی مشکل را هنوز نمی‌فهمم.
    • مشکل: پیجر صداهای غیرمعمولی می‌دهد.
      • – سوال: آیا صداهای غیرمعمول هنگامی که پیجر فعال است، مشاهده می‌شود؟
        – جواب: بله، صداهای غیرمعمول هنگام فعالیت پیجر دارم.
      • – سوال: آیا پیجر به اشتباه با اشیاء دیگر تداخل دارد؟
        – جواب: نه، پیجر به اشتباه با اشیاء دیگر تداخل ندارد.
      • – سوال: آیا تنظیمات صدا در پیجر درست است؟
        – جواب: بله، تنظیمات صدا درست است.
    • مشکل: پیجر برای دریافت پیام‌ها طول می‌کشد.
      • – سوال: آیا مشکل دریافت پیام‌ها در منطقه خاصی اتفاق می‌افتد؟
        – جواب: بله، مشکل دریافت پیام‌ها در منطقه خاصی اتفاق می‌افتد.
      • – سوال: آیا پیجر به درستی به سیستم اتصال دارد و دریافت پیام‌ها تاخیر دارد؟
        – جواب: بله، پیجر به درستی به سیستم اتصال دارد و دریافت پیام‌ها تاخیر دارد.
      • – سوال: آیا تعداد زیادی پیام در انتظار برای دریافت وجود دارد؟
        – جواب: بله، تعداد زیادی پیام در انتظار برای دریافت وجود دارد.
      • – سوال: آیا پیجر به طور منظم برای دریافت پیام‌ها بررسی می‌شود؟
        – جواب: بله، پیجر به طور منظم برای دریافت پیام‌ها بررسی می‌شود.